"ברוחניות – המעשים הקטנים הם הגדולים"

    חיה ספיר No Comments on "ברוחניות – המעשים הקטנים הם הגדולים"

    כמידי שבוע בתכנית "עניין משפחתי" משוחחת מירי שניאורסון עם הרבנית מינדי שמרלינג על פרשת השבוע | השבוע בתכנית הסבירה הרבנית את הלימוד שאנו צריכים לקחת אתנו ממעשה הקרבנות כיום, שאין בית מקדש והקרבת קרבנו בפועל

    12:06
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on רגע של נוסטלגיה: הסופרת מנוחה בקרמן בשיחה מרתקת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום שלישי בשבוע משוחחת מירי שניאורסון בתכנית "עניין משפחתי" עם הרבנית מינדי שמרלינג – מנהלת מדרשת בית שושנה בתל אביב, על נושא מתוך פרשת השבוע בראי ענייני השעה והזמן. השבוע דיברה הרבנית גם על "פרשת זכור" שנקרא בשבת הקרובה.

    שניאורסון פתחה את השיחה: "אנו פותחות ספר חדש השבוע, לאחר שסיימנו את חמש שמות נתחיל השבוע את חומש ויקרא, עם קריאת החיבה של הקב"ה אלינו, ובנוסף השבוע נקרא גם את פרשת זכור, הרבה עניינים יש השבוע" אמרה שניאורסון.

    "פרשת ויקרא מדברת על הקרבנות" פתחה הרבנית את ההסבר: "אחת התלמידות במדרשה ניגשה אליי ושאלה אותי, האם עכשו נלמד רק על קרבנות, הרי זה לא אקטואלי כל כך בשבילנו?.אמרתי לה, בא נתחיל ללמוד ואז תגידי לי מה נראה לך" סיפרה הרבנית.

    הרבנית המשיכה: "לאחר השיעור היא באה ואמרה לי, שזה הנושא הכי אקטואלי שלמדנו עד היום. על פניו נראה באמת שזה לא נוגע אלינו, אך אם לומדים לפי החסידות, זה משהו אחר לגמרי" אמרה הרבנית שמרלינג.

    האזינו לשיחה המלאה:

     

     

     



    0 תגובות